Wednesday, February 23, 2011

Aktor Rela dikongkong Kekasih

Aktor muda yang sorang ni dah heboh dah pasal cintanya dengan seorang wanita yang sedikit berusia. Tak kisahlah sebab jodohkan tidak mengenal usia. Asalkan mereka bahagia, tak apalah.
Yang membuatkan orang sekeliling tak kuasa dengan aktor ni ialah sifatnya yang over sangat nak menunjukkan dia caring terhadap si buah hati sehingga melibatkan orang lain.

Macam ni ceritanya. Baru-baru ini adalah kelibat aktor ni bersama pelakon wanita lain ke sebuah majlis. Biasalah, bila melibatkan tajaan ada masanya pihak penaja mahu menggandingkan si lelaki dengan wanita. Kebetulan seorang pelakon cantik lain yang digandingkan dengan si aktor ni.

Bila buah hatinya dapat tahu, dan timbul rasa cemburu, aktor ni jadi gelabah tak tentu pasal. Untuk mengurangkan rasa cemburu si buah hati, aktor ini suruh pelakon baru tadi menghubungi buah hatinya dengan tujuan memberitahu bahawa mereka tiada apa-apa hubungan, sebaliknya sekadar digandingkan dalam majlis itu sahaja.
Apasal pulak nak kena call bagai. Memang sah-sahlah mereka tak ada hubungan sebaliknya sekadar bersama dalam majlis itu atas permintaan penganjur sahaja. Pelakon baru tu tak mahulah menghubungi buah hati aktor tadi sebab takmahu terlibat dalam masalah mereka.
Apatah lagi memang di antara mereka tiada apa-apa hubungan pun. Buat apa dia nak call buah hati si aktor. Bijak jugak artis baru yang berbibir seksi itu. Walaupun baru dalam dunia seni, dia bijak membuat keputusan. Dia tak mahu mengeruhkan keadaan.
Bila Kita risik-risik, rupanya siaktor ini memang begitu sifatnya kalau dah jatuh cinta. Dia memang seboleh-bolehnya mahu menjaga hati kekasih dan tak mahu kekasihnya terluka barang sedikit pun. Caringnya berlebih had.
Sebab itulah jugak cinta lalunya putus kerana si kekasih rimas bila over sangat dia nak menunjukkan caring. Caringnya sampai kekasih naik rimas. Agaknya kekasih baru yang sedikit berusia itu suka bila ada lelaki muda tyang caring dengannya. Secocoklah tu namanya.
Yang membuatkan orang sekeliling tak kuasa dengan aktor ni ialah sifatnya yang over sangat nak menunjukkan dia caring terhadap si buah hati sehingga melibatkan orang lain.

Kita: Hanya caring kepada yang seorang itu aja.

dipetik dr mangga

No comments:

Post a Comment